en Inter-réseaux Développement rural en Inter-réseaux Développement rural

Rapport d'activité 2018 - SOS Faim Belgique

Pour SOS Faim Belgique, l’année 2018 a été placée sous le signe de l’agroécologie, qui a été le fil rouge de nombreuses actions.

SOS Faim vise à mettre en place un système alimentaire global beaucoup plus vertueux pour chacun et chacune et a la conviction que nous devons nous engager ensemble pour faire évoluer les choses.

Découvrez les points forts de l’année 2018 et en savoir plus : ici

Version web : ici

Respond to this Article

Stay Informed! !

You can subscribe to our publications and newsletters and get them directly in your email. You can also create personalised news alerts to receive the newest information published on topics of your choice. Sign me up!

N°79 : Filets sociaux, des outils de résilience pertinents ?

Dans un contexte global de hausse de la faim et de vulnérabilité accrue des populations

Site produced with the support of the Organisation Internationale de la Francophonie and the Agence Française de Développement.

• How to participate?

There are many possible ways you can join in the life of the network. You can subscribe to our publications and create custom news alerts. Subscribe to our publications. You can also subscribe to our RSS feeds and follow us on social networks. Send us your contributions and suggestions by contacting us! Contact us!

• You can also subscribe to our RSS feeds and follow us on social networks.

• Send us your contributions and suggestions by contacting us!

• Contact us